Geyikli Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte vatandaşların içini ferahlatacak geleneksel yaz uygulamalarından birini daha hayata geçirdi. Geyikli Belediye Başkanı Mevlüt Oruçoğlu, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı paylaşımla ilçede "buz gibi limonata" sezonunun resmen açıldığını bildirdi. Bu kapsamda, belediye hizmet binasına işlem yaptırmak ya da çeşitli ziyaretler için gelen vatandaşlar, binanın girişinde hazırlanan stantta soğuk limonata ikramıyla karşılanıyor.

"Tüm vatandaşlarımıza afiyet olsun"

Sıcak yaz aylarında belediyeye yolu düşenleri bir nebze olsun serinletmeyi amaçlayan bu uygulama, ilçe sakinleri tarafından ilgiyle karşılandı. Başkan Mevlüt Oruçoğlu yaptığı kısa duyuruda, hizmet binası girişindeki bu ikramın herkese açık olduğunu belirterek limonatalarını yudumlayan tüm vatandaşlara "Afiyet olsun" dileklerini iletti.

Bünyamin Nami Tonka