Bozcaada Belediyesi, adada uzun yıllar sonra yeniden hayata geçirilen Bozcaada Yarı Maratonu'nun başarıyla gerçekleştirildiğini duyurdu. Adanın eşsiz doğası ve manzaraları eşliğinde düzenlenen
Yaklaşık 1.300 kayıtlı sporcunun yer aldığı maratonda katılımcılar; 5K, 10K ve 21K parkurlarında ter döktü. Kayıtlı koşucuların kıyasıya mücadelesinin yanı sıra düzenlenen aile koşusu da etkinliğe ayrı bir renk ve neşe kattı. Hazırlıkların başlamasıyla birlikte tüm adayı saran maraton heyecanı, gün boyunca sporun birleştirici gücünü gözler önüne serdi. Bozcaada Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, parkurları dereceyle bitiren yarışmacılar tebrik edilirken, yarışmayı tamamlayan veya sadece start çizgisinde bu atmosfere ortak olan tüm katılımcıların bu büyük ailenin özel bir parçası olduğu vurgulandı.
Bozcaada'ya çok yakışan bu anlamlı organizasyonun hayata geçirilmesinde katkısı bulunan kurumlara, kuruluşlara, gönüllülere ve tüm katılımcılara teşekkür edildi. Açıklamanın sonunda, maratonun önümüzdeki yıllarda daha da büyüyerek devam etmesi temennisinde bulunularak sporseverlere "Seneye yeniden buluşmak üzere" mesajı verildi.
Atakan Alkış