Gündem Geyikli’de aşure ikramı yapıldı Geyikli Belediyesi tarafından Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. 2020-9-13 12:21:55 2020-9-13 12:21:55 Geyikli Belediye Başkanı Mevlüt Oruçoğlu, “Muharrem ayı sebebiyle Aşure ikramımızı yaptık. Allah kabul etsin” dedi. Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te Burası Çanakkale sitemize abone olun. Abone Ol Bunlar da ilginizi çekebilir İptal Edilen Kamu Kampüsü Alanına Yeni Hükümet Konağı Yapılacak Çanakkale İl Özel İdaresi Personel Alım Kurası Çekildi Çanakkale Esnaf Teşkilatından Ankara'da gururlandıran tablo Çanakkale İle Limni Arasında İlk Sefer Yapıldı! Ayvacık Garnizon Komutanlığından Hastaneye Teşekkür Ziyareti "7'den 77'ye Afet Bilinci" Projesinin Açılışı Yapıldı Gıda İşletmelerine Yönelik Denetimler Gerçekleştirildi Çanakkale Jandarmasından 187. Kuruluş Yıl Dönümünde Kan Bağışı Baro Başkanı Dikme, Katledilen Avukat Zekeriya Polat'ın Karar Duruşmasına Katıldı Belediye Başkanı Muharrem Erkek'ten 'Mutlak Butlan' tepkisi (videolu)